Fraud Blocker
Virtuelna kancelarija | Sve što je potrebno da znate ukoliko razmišljate o zakupljivanju virtuelne kancelarije u Beogradu ili Srbiji.2024-08-15T12:33:50+00:00

Zakupite virtuelnu kancelariju u Beogradu, Novom Sadu ili Nišu. Saznajte sve o razlozima zbog kojih se firme odlučuju za virtuelnu kancelariju.

Lako kao 1 – 2 – 3

Treba vam virtuelna kancelarija?

Ukoliko vam je potrebna virtuelna kancelarija, popunite formular ispod kako bismo započeli proces.

Sve o Virtuelnoj kancelariji

Šta je virtuelna kancelarija?

Virtuelna kancelarija predstavlja sve češći koncept poslovanja gde na jednom (virtuelnom) mestu dobijate uslugu standardne kancelarije, bez da imate obavezu odnosa sa zakupodavcem.

Poslednjih godina je vrlo popularna i u Srbiji, a zanimljivo je da u svetu postoji već 25 godina. Prva registrovana virtuelna kancelarija pojavila se 1994. godine u Koloradu, dok je u Evropi ovakav vid poslovanja postao stalna praksa nekoliko godina kasnije.

Ako vam ideja virtuelnog poslovanja zvuči dobro, to nije bez razloga. Velika prednost ovakvog načina rada je što se izbegavaju troškovi zakupa fizičkog prostora, zapošljavanja radnika, opremanja poslovnog prostora, režije, ali i svih drugih pratećih troškova kancelarije. Novac koji biste odvojili za zakup i ostale troškove, na ovaj način možete pametno uložiti u razvijanje svog biznisa. A to može biti jedna od najznačajnijih stavki na početku poslovanja.

Sve o Virtuelnoj kancelariji

Ko najčešće zakupljuje virtuelnu kancelariju?

Virtuelne kancelarije postaju sve popularnije kako u svetu, tako i u Srbiji, gde ih ima u sve većem broju u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, kao i u drugim većim gradovima.

Kada pričamo o tome ko su najčešći klijenti koji zakupljuju virtuelne kancelarije, u pitanju su:

1. Start- upi koji rade remote i mala preduzeća

Zbog smanjenje troškova u početnim fazama poslovanja i radi profesionalnog imidža veliki broj start-upa i manjih preduzeća se odlučuje za kupovinu usluge virtuelne kancelarije.

2. Freelancer-i

Da bi imali profesionalnu adresu za primanje pošte i održavanje poslovnih sastanaka kao i adresu na kojoj bi registrovali svoju kompaniju, frilenseri se često odlučuju na ovaj korak.

3. Remote radnici i digitalni nomadi

Radnici koji rade na daljinu i žele stabilnu poslovnu adresu bez potrebe za fizičkim prisustvom su oni kojima je virtuelna kancelarija odličan izbor.

4. Međunarodne kompanije

Veliki broj međunarodnih kompanija koje žele prisustvo na novim tržištima bez otvaranja fizičke kancelarije su veoma česti klijenti virtuelnih kancelarija.

5. Konsultantske firme

Zbog prirode posla, fleksibilnosti i smanjenja operativnih troškova poslovanja konsultanti se neretko odlučuju na zakup virtuelne kancelarije.

6. E-commerce biznisi

Poslednjih godina veliki broj e-commerce biznisa, koji nemaju potrebu za fizičkom prodajom i direktnim odnosom sa klijentom, a žele profesionalnu adresu za registraciju i poslovne potrebe, postaju korisnici virtuelnih kancelarija.

Kada bismo trebali da sumiramo sve, ono što je ključna odlika koju virtuelne kancelarije nude su fleksibilnost, smanjenje troškova, i profesionalni izgled, i to ih čini atraktivnim za širok spektar korisnika, a najčešći korisnici ove usluge su novoosnovane kompanije i međunarodna predstavništva.

Koje sve usluge obuhvata virtuelna kancelarija

Koje sve usluge klijenti mogu očekivati prilikom zakupa virtuelne kancelarije?

Danas postoji veliki broj usluga koje možete dobiti ako odlučite da svoju kancelariju prebacite u virtuelni prostor, a nabrojaćemo vam neke od njih:

  • Registracija i otvaranje sedišta firme na adresi kancelarije prilikom procesa otvaranja firme
  • Zaposleno lice koje može obavljati administrativne poslove
  • Zaposleno lice koje može obavljati usluge sekretara (javljanje na pozive, odgovaranje na mejlove, kompletna poslovna korespodencija, zakazivanje sastanaka, prosleđivanje pošte…)
  • Knjigovodstvo
  • Pravne usluge
  • Zastupanje pred poslovnim saradnicima, partnerima i klijentima
  • Korišćenje fizičkog prostora, povremeno ili stalno
  • Komunikacija sa državnim organima I institucijama
  • Digitalne i marketinške usluge

Naravno, broj i vrsta usluga se mogu menjati u zavisnosti od toga koju virtuelnu kancelariju odaberete za vaš biznis.

Sve o Virtuelnoj kancelariji

Zašto je bitno da imate adresu na kojoj će uvek neko da primi poštu?

Kada pričamo o virtuelnoj kancelariji, jedna od najbitnijih prednosti je upravo ta što će na datoj adresi uvek biti nekog tokom radnog vremena.

Ovo u praksi znači da, ukoliko radite sa različitih lokacija ili često putujete i nemate osoblje koje će biti 100% radnog vremena u kancelariji, a prosto morate primati poštu, nažalost, u fizičkom obliku najsigurnije vam je da adresu pošte makar registrujete na virtuelnoj adresi – nezavisno od toga da li ste adresu kompanije registrovali na istoj ili na nekoj drugoj adresi (adresa firme i adresa virtuelne kancelarije za poštu može biti različita).

Takođe, često je slučaj da ukoliko registrujete firmu na adresu svog stana, vi praktično kada idete negde morate da istaknete obaveštenje da niste tu, da ne radite i slično.

Pored toga, jedna jako bitna stvar, ukoliko niste u mogućnosti da primite poštu od strane Poreske uprave, u roku od 15 dana se smatra da je svako rešenje uručeno – primili ga Vi ili ne, ako ga oni pošalju.

I tu nastaje jedan od glavnih problema zbog kojih se mnoge firme odlučuju na zakup virtuelne kancelarije – Poreska uprava vam može skinuti novac sa računa po osnovu prinudne naplate, a da vi o tome ne znate ništa.

U krajnjem ishodu, može se desiti i da vam Poreska uprava oduzme PIB, a oduzimanje PIB-a znači da se Vi ne odazivate na tu adresu, odnosno ne odazivate se Poreskoj upravi.

Oni što je jako bitno da znate je to da kad vam Poreska uprava oduzme PIB, procedura vraćanja PIB-a jako je problematična, a u međuvremenu vaša firma apsolutno ništa ne može da radi, niti da prihoduje.

Virtuelna kancelarija – lista benefita za firme

Koji su ostali benefiti virtuelne kancelarije, pored toga da je neko stalno prisutan da preuzme poštu?

  • Niste lokacijski uslovljeni i možete raditi odakle god želite i da budete sigurni da će vaša pošta biti primljena i prosleđena vama na mail
  • Ne morate biti fizički prisutni na registrovanoj adresi
  • Ne morate u samom startu iznamljivati prostor i praviti troškove zakupa
  • Mogućnost da neko za vas sve sortira, a vi dobijete sve potpuno online
  • Uvek imate ko da primi poštu od Poreske uprave (zbog neprimanja i nepronalaska na adresi može se dogoditi da Vam oduzmu PIB)
  • Virtuelnu kancelariju možete menjati lako
  • Ne razmišljate o operativnim investicijama u poslovni prostor

Referentni klijenti

Gde sve imamo virtuelne kancelarije

Virtuelna kancelarija u Beogradu – da li je lokacija zaista bitna?

Virtuelna kancelarija je baš to što joj naziv kaže – virtuelna. To znači da lokacija ne igra nikakvu ulogu, bilo da poslujete u Beogradu, Novom Sadu ili nekom drugom gradu. Ovakav model omogućuje firmama da imaju svoju registrovanu adresu (sedište firme), a da pritom obavljaju delatnost sa bilo kog drugog mesta.
Na primer, možete lokacijski biti u Leskovcu, a zakupiti virtuelnu kancelariju preko knjigovodstvene agencije u Novom Sadu ili možete sve to isto uraditi i u Beogradu, proces je identičan.

Kao što i sami zaključujete, fleksibilnost je jedna od najvećih prednosti virtuelne kancelarije. Niste uslovljeni radnim vremenom, jer vas ne vezuje za jednu adresu.
Takođe, ukoliko se odlučite da lokacija vaše firme bude registrovana na adresi virtuelne kancelarije, možete biti bez brige, jer su u većini slučajeva registrovane u poslovnim zonama, na atraktivnim i prestižnim lokacijama u gradu. To odaje pozitivan utisak o vašoj firmi, a budućim klijentima uliva poverenje i vrlo je važno za uspeh vašeg biznisa.

Još jedna od prednosti je i ta što je, u našem slučaju, vaša firma je registrovana na istoj adresi gde i vaša knjigovodstvena agencija.
Pored toga što štedite novac, štedite i vreme oko administracije.

Koliko košta virtuelna kancelarija

Virtuelna kancelarija cenovnik:

Koliko zaista košta virtuelna kancelarija?

Često pitanje potencijalnih korisnika usluge virtuelne kancelarije je baš ovo – Koliko to zaista košta? Na ovo pitanje vam ne možemo dati precizan odgovor, budući da broj usluga virtuelne kancelarije birate vi.

U Srbiji cena paketa osnovnih usluga iznosi manje od 100EUR, a sve to zavisi od dodatnih potreba i vaših zahteva, kao i specifičnosti vašeg poslovanja.

Ukoliko se odlučite za dodatne usluge, kao što su administrativni stručnjaci, e–mail adresa, poštansko sanduče, proveravanje pošte, obavljanje korespodencije, telefonske linije, javljanje na telefon operatera sa znanjem stranih jezika i razne dodatne administrativne usluge u skladu sa svojim potrebama, cena će biti viša.

Važno je ponoviti da zakup poslovnog prostora, trošak plata zaposlenih, režije, kao i ostali prateći troškovi poslovanja mogu dostići cenu i do nekoliko hiljada evra mesečno, tako da je virtuelna kancelarija ušteda već na prvim koracima. Ekonomičnost na prvom mestu je ono što ističu i pružaoci ovakvih usluga.

Sve o Virtuelnoj kancelariji

Virtuelna kancelarija u Srbiji:

Koliko firmi zaista koristi virtuelne kancelarije u Srbiji?

Virtuelna kancelarija u Srbiji je, kao što smo naveli na početku teksta, veliki trend kod pružaoca ovakvih usluga kod nas poslednjih godina.

Za ovaj vid poslovanja se odlučuju mnogi, a praksa pokazuje da su to najčešće:

  • Nove domaće i inostrane firme koje se probijaju na tržište
  • IT i consulting kompanije
  • Preduzetnici ili pravna lica čije poslovanje se obavlja isključivo preko interneta
  • Stratup-ovi koji žele da registruju sedište svoje firme na atraktivnoj lokaciji
  • Pravna lica koja imaju mali broj zaposlenih
  • Pravna lica koja imaju veliki broj zaposlenih, ali se nalaze na različitim krajevima grada ili žive u različitim gradovima ili državama
  • Firme koje imaju samo sedište u Beogradu, a poslove obavljaju u drugom gradu ili državi, mali biznisi…

Kao što vidite i sami, virtuelna kancelarija je izbor za najrazličitije oblike poslovanja. Internet i savremeno doba su nam doneli mogućnosti da veliki broj poslova obavljamo online, gde naši zaposleni ne moraju biti fizički na istom mestu. Stoga se ovo uzima kao idealan poslovni model za kompanije, jer zaposleni mogu obavljati poslove odakle god žele.

Kada tek započinjete posao, otvaranje i uspostavljanje klasične kancelarije, uz neophodne poslove oko registracije, može da potraje dugo. Morate da uložite dodatni napor kao biste upoznali procedure i propise, neophodne za započinjanje posla.

Ako se odlučite za virtuelnu kancelariju, sve to obavljate brže i efikasnije. i najvažnije – štedite vreme i novac, a zadržavate profesionalni imidž uz poštovanje svih zakonskih normi.

Koji su koraci kupovine usluge virtuelne kancelarije?

Ukoliko ste se odlučili da vam je ova usluga potrebna, onda možete pratiti redosled koraka i započeti korišćenje virtuelne kancelarije na nekoj od naših adresa:

Da li adresu virtuelne kancelarije smem koristiti na svom sajtu?2024-07-03T11:13:29+00:00

Svoju virtuelnu adresu kancelarije možete kao i bilo koju drugu adresu koristiti u marketinške svrhe, uključujući web lokaciju, vizit karte i memorandume.

Da li mogu promeniti adresu virtuelne kancelarije?2024-07-03T11:13:10+00:00

U poslu se stvari mogu brzo promeniti, zato je ovo jedno od čestih pitanja. Prilikom zakupa virtulne kancelarije bitno je da znate da imate mogućnost da premestite svoju adresu na drugu lokaciju.

Koliko često možemo očekivati da nam prosleđujete poštu?2024-07-03T11:13:51+00:00

Shodno dogovoru, poštu možemo prosleđivati na dnevnoj, nedeljnoj ili mesečnoj osnovi. Takođe možemo da skeniramo i prosledimo Vašu poštu digitalno, ili možete da je preuzmete lično sa adrese Vaše virtuelne kancelarije.

Da li samo digitalne i IT firme zakupljuju virtuelnu kancelariju?2024-07-03T11:14:21+00:00

Iako je virtuelna kancelarija po tipu usluge idealna za firme u IT industriji i digitalnom sektoru iz razloga što ovi sektori ne zahtevaju fizičko prisustvo na poslu, mnoge trgovinske firme takođe zakupljuju virtuelnu kancelariju, jer žele da im sva dokumentacija dolazi na jedno mesto. Osim toga, virtuelna kancelarija je idealna za strance koji ne žive u Srbiji, ali žele da registruju svoju delatnost ovde.

Ideal Računovodstvo

Na kojim sve lokacijama IDEAL računovodstvo omogućava uslugu virtuelne kancelarije?

Kako sama knjigovodstvena agencija IDEAL posluje u 3 grada u Srbiji, a to su Beograd, Novi Sad i Niš, samim tim je i usluga virtuelne kancelarije omogućena kompanijama u navedenim gradovima.

Lako kao 1 – 2 – 3

Treba vam virtuelna kancelarija?

Ukoliko vam je potrebna virtuelna kancelarija, popunite formular ispod kako bismo započeli proces.

Go to Top