Posvećenost – Empatija – Profesionalizam

Usluga obračuna zarada

Automatizacija karneta

Kreiranje načina vođenja evidencije koji se može automatski uvoziti

Obračun zarada

Tačan i precizan obračun zarada

Kontrola na poreskoj

Nakon zaduživanja na poreskoj, izvršenog obračuna i plaćanja zarada vršimo kontrolu svih izlaznih parametara

Posvećenost – Empatija – Profesionalizam

Koraci početka saranje
za firme koje outsourcuju obračun zarade

Izmeštanje celokupnih procesa u obračunu zarada i drugih davanja može biti pravilinijski proces, uz prave korake.

Definisanje procesa rada i komunikacije

Uspostavljanje inicijalnog standarda komunikacije, rokova isporuke i načina provera podataka

Kreiranje template karneta

Definisanje strukture karneta i načina na koji će isti da se podhranjuje operativnim podacima

Probni obračun i kontrola

Isporuka probnog obračuna i provera u saradnji sa odgovornom osobom od strane klijenta

Šta sve obuhvata usluga eksternog obračuna zarada?

Agencija za knjigovodsvene usluge IDEAL računovodstvo ima zaposlene stručnjake i savetnike sa ne samo dugim već i raznovrsnim radnim iskustvom u domenu obračuna zarada.

Naši resursi angažovani na poslovima vezanim za obračun zarada u svakom trenutku spremno odgovaraju na zahteve klijenata sa posebnim fokusom na subvencije i posebne obračune.

Savremeni uslovi poslovanja stvaraju stalne promene i zahtevaju usklađenost sa zakonskom regulativom u oblasti Zakona o radu, Zakona o porezu na dohodak građana i u oblasti Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Veliki i brz tehnološki napredak, kai i velika potreba da softverska rešenja za obračun zarada budu najmodernija i da se stalno nagograđuju, stvaraju potrebu da se usluge za obračun zarada poveravaju stručnim licima i iskusnom poslovnom partneru.

Naša agencija za knjigovodstvo je specijalitovana za sve vrste poslova koji su vezani za obračun zarada, naknada zarada i druga primanja, kao i za sve prateće administrativne poslove uključujuči i kadrovsku evidenciju.

Osnovne usluge koje pružamo klijentima u ovoj oblasti su:

  • Obračun plata
  • Personalna administracija
  • Vođenje kadrovske evidencije
  • Usluge zaposljavanje nerezidenata

1. Obračun zarada

Sam proces za obračun plata u knjigovodstvenoj agenciji IDEAL uključuje sledeće aktivnosti:

  • Obračun zarada za zaposlene
  • Obračun subvencija (RnD, IP Box….)
  • Obračun ukupnih poreza i doprinosa (na teret poslodavca i na teret zaposlenog),
  • Obračun naknada zarada (bolovanje do 30 dana, bolovanje preko 30 dana, porodiljsko odsustvo i ostalo),
  • Ostali vanredni obračuni,
  • Obračun obustava prema kreditima i administrativnim zabranama,
  • Obračun za obustave od plata, obračun za stimulacije ili destimulacije zarade,
  • Formiranje i slanje elektronskih naloga za plaćanje,
  • Kreiranje elektronskih poreskih prijava i obrazaca (OD, OPJ, OPJ1 – OPJ8).
  • Podnošenje potpisanih obrazaca poreskih prijava u Poresku upravu i Republički zavod za socijalnu zaštitu,
  • Evidentiranje nastalih promena u glavnoj knjizi, u analitičkim evidencijama i drugim poslovnim knjigama za knjigovodstvo,
  • Evidencije o svim obračunima i isplatama (obrazac M-4 i obrazac PPP, njihovo popunjavanje i predaja nadležnim ustanovama),
  • Priprema i dostavljanje potrebnih obrazaca nadležnim institucijama,
  • Obračun za porez na dohodak građana,
  • Automatizovan postupak koji se odnosi na importovanje i eksportovanje dokumenata, koji podržava sve formate dokumentacije,
  • Podnošenje elektronskih izveštaja.

2. Personalna administracija po potrebi

Razumemo da je određenim firmama lakše da i celokupnu administraciju u delu obračuna zarada prepuste drugima jer na taj način ne „rasipaju“ vreme i resurse na aktivnosti koje im nisu orijentisane na klijente. Iz tog razloga smo u saradnji sa pravnim saradnicima razvili i zaseban deo usluge koja se zove – personalna administracija.

Jedna od kvalitetnih opcija u tim situacijama je i korišćenje personalne administracije koja podrazumeva brojne administrativne usluge i poslove iz domena radnih odnosa, a koje smanjuju interne kadrovske obaveze i troškova u vezi sa tim.

Kada je reč o ovoj usluzi, ona uključuje:

  • Prijava radnika nakon zasnivanja radnog odnosa
  • Izdavanje rešenja o prestanku radnog odnosa, kao i odjava zaposlenih,
  • Evidentiranje, čuvanje i arhiviranje ugovora i svih evidencija o zaradama zaposlenih,
  • Sastavljanje ugovora o radu (pravilnika o radu), kao i aneksa ugovora o radu,
  • Obračun troškova po putnom nalogu zaposlenog za neoporeziv iznos, kao i za iznos preko neoporezivog,
  • Izdavanje potvrda (o zaposlenju, visini primanja, o ukupnom trajanju radnog staža i drugih potvrda),
  • Priprema odluka (o radnom vremenu, o službenom putovanju, odluka o promeni sedišta firme, o pravu na godišnji odmor, o plaćenom ili neplaćenom odsustvu sa posla, zatim odluka o donaciji, odluka o isplati otpremnine, odluka o bolovanju, o porodiljskom odsustvu i mnoge druge),
  • Ostale povezane administrativne usluge.

3. Vođenje kadrovske evidencije

Administrativno vođenje kadrovske evidencije je posao koji oduzima dosta vremena pa sve više klijenata uviđa značaj i prepušta ga stručnim licima. Kadrovska evidencija podrazumena usluge izrade ugovora za zaposlene i sve ostale kadrovske evidencije, koju izrađuju stručna lica iz pravne službe i prilagođavaju prema unapred definisanim zahtevima klijenata.

Pored redovne izrade dokumentacije vodimo i evidencije o:

  • Zaključenim ugovorima o radu zaposlenih,
  • Ugovor o radu trudnica,
  • Obračun dana za godišnji odmor, evidencije o iskorišćenim i neiskorišćenim danima godišnjeg odmora,
  • Odlukama o otkazu ugovora o radu,
  • Sporazumnom prekidu radnog odnosa,
  • Otkazima ugovora o radu u skladu sa navedenim otkaznim rokom,
  • Isteku ugovora o radu na određeno vreme,
  • Evidencije o mesečnoj kvoti u vezi sa zapošljavanjem osoba sa invaliditetom.

4. Usluge zapošljavanja nerezidenata

Knjigovodstvena agencija IDEAL vam može u saradnji sa pravnim partnerima pomoći u svim koracima koji su vezani za zapošljavanje nerezidenata. Kada se radi o zapošljavanju stranog državljanjina poslodavac ima mogućnost da zaposli strano lice, a to je regulisano Zakonom o zapošljavanju stranaca.

Kako biste sastavili i pojednostavili sve zakonodavne obaveze, uključujući i poreske obaveze prema državi, možemo vam ponuditi usluge za:

  • Obračun zarada i svih doprinosa za zaposlene kod poslodavaca, koji nisu prijavljeni kod nadležnih institucija u Srbiji,
  • Pomoć u izradi neophodnih ugovora o obaveznom socijalnom osiguranju, kao i pomoć pri registraciji u institucijama (kod nadležnih organa za firme čije sedište nije u Srbiji, već izvan),
  • Priprema i obračun zarada za strane državljane (obračun i oslobođenja / izuzeća za doprinose koji se odnose na obavezno socijalno osiguranje u Srbiji),
  • Priprema i regulisanje radnih i boravišnih dozvola za strane državljane, kao i njihove porodice.

5. Zaštita i enkripcija podataka koje dobijate

Deljenje podataka o zaradi neretko može da izazove poremećaj u kulturi kompanije kao i sam raskol među zaposlenima što u konačnici može demotivisati i uticati negativno na učinak zaposlenih.

Kako bismo to sprečili, naša knjigovodstvena agencija šalje podatke enkriptovano, tako da niko osim definisanih osoba unutar vaše kompanije ne može da pristupi osetljivim podacima.

Neki od razloga zašto se kompanije odlučuju da izmeste obračun zarada

Praksa i iskustvo predstavljaju najveću prednost sistema izmeštanja zarade firmama koje se uslužno bave ovim tipom usluge. Ovo je odlika i knjigovodstvene agencije IDEAL Računovodsto koja pored tačnog i brzog obračuna zarade eksterni obračun zarada ima i sledeće karakteristike:

  • Obračun zarada obavlja proveren tim stručnjaka sa višegodišnjim iskustvom,
  • Efikasan proces obračuna plate i svih troškova u skladu sa važećom Zakonskom regulativom
  • Umanjuju se troškovi za razvoj i održavanje softvera za obradu podataka,
  • Automatizovan proces obračuna plata, koji se efikasno obavlja u kombinaciji sa znanjem i iskustvom eksperata,
  • Ušteda vremena u odnosu na samostalno obračunavanje zarada i usaglašavanje sa Zakonskim izmenama,
  • Nema troškova za licence i aplikacije povezane sa obračunom zarada,
  • Ušteda vremena jer ne postoji potreba za dodatnim učenjem programa za obračun zarada, kao ni potreba za upoznavanjem sa promenama ili najnovijim ažuriranjima programa,
  • Osigurana tajnost i čuvanje podataka putem enkripcije,
  • Veći fokus na obavljanje poslova unutar vaše kompanije.

Razmatrate o outsourcing-u zarade?
Popunite formular i započnimo razgovor o mogućnostima

Niste sigurni? Pogledajte i naše ostale usluge.

Agencija za knjigovodsvene usluge IDEAL računovodstvo ima zaposlene stručnjake i savetnike u različitim domenima. U nastavku možete pogledati neke od usluga za koje nas firme najviše kontaktiraju:

Digitalizovane knjigovodstvene usluge za firme koje žele da radu u cloud-u.

100% digitalno otvaranje firmi i preduzetničkih agencija.

Za firme sa velikim poreskim opterećenjima.